Menu
O projektu
Klíčové aktivity
Realizační tým
Databáze výstupů
back
3D objekty pro rozšířenou realitu
Celá databáze
Sady vzdělávacích materiálů
Technologie
back
Bee-Bot (robotická včelka)
Blue-Bot (robotická včelka)
Ozobot
Oculus Go
Merge Cube
Pro-Bot
Galerie
back
Evaluace výstupů ve třídě
Kontakt
O projektu
Klíčové aktivity
Realizační tým
Databáze výstupů
3D objekty pro rozšířenou realitu
Celá databáze
Sady vzdělávacích materiálů
Technologie
Bee-Bot (robotická včelka)
Blue-Bot (robotická včelka)
Ozobot
Oculus Go
Merge Cube
Pro-Bot
Galerie
Evaluace výstupů ve třídě
Kontakt
KLÍČOVÉ AKTIVITY
Fáze a aktivity projektu
01 Řízení projektu
02 Zpracování sady materiálů a metodik zaměřených na podporu rozvoje informatického myšlení a digitální gramotnosti pro 1. stupeň ZŠ
03. ZPRACOVÁNÍ SADY MATERIÁLŮ A METODIK ZAMĚŘENÝCH NA PODPORU ROZVOJE INFORMATICKÉHO MYŠLENÍ A DIGITÁLNÍ GRAMOTNOSTI PRO 2. STUPEŇ ZŠ
04 Zpracování sady materiálů a metodik zaměřených na podporu rozvoje představivosti, jazykového, matematického a informačního myšlení u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na prvním stupni ZŠ